OŞYAD’tan “piknikcilere” ANLAMLI MESAJ!.

Osmaniye Ozanlar, Şairler ve Yazarlar Derneği (OŞYAD) üyeleri tarafından, kentteki mesire ve piknik alanlarında; “İyi günler, sağlıklı piknikler!..” başlıklı  Bin adet el ilanı dağıtıldı.

Osmaniye kent merkezinin sona erdiği Karacalar köyü sırtlarında başlamak üzere Zorkun yayla yolu boyunca yol kenarlarında piknik yapan vatandaşları ziyaret eden OŞYAD yönetim kurulu ve dernek üyeleri, mesire alanlarının ve piknik alanlarının kirletilmemesi ve temizlenmesi uyarısını içeren bildiriyi sundular. Piknik alanlarındaki vatandaşlar OŞYAD’ın bu etkinliğini saygı ile karşıladıklarını söyleyerek, temizlik konusunda duygularını da dile getirdiler.

Karaçay Vadisi üzerindeki, Fakışuğı Mahallesinde Vali Kerem Al Parkı, Güney Çevre yolu, Karaçay vadisindeki Belediye Piknik ve mesire alanında çevre temizliği konusundaki uyarı ilanları dağıtılmaya başlandı.

Daha sonra, Karacalar köyü üzerindeki Amanos dağları eteklerinden başlamak üzere, Çift mazı, Ürün, Olukbaşı, Mitisin yol ayrımı ve Mitisin yaylası, Karıncalı yaylası yol ayrımı ve Zorkun yaylasına kadar yaya olarak el ilanları dağıtımı yapıldı.

Zorkun yaylasına gelindiğinde, “Şenlik tepesi”nde yine aynı şekilde  piknik yapan  vatandaşlar uyarılarak bilgilendirme el ilanları dağıtımı gerçekleşti.

Şenlik tepesi dönüşünde Zorkun çarşı merkezinde de uyarı el ilanları vatandaş ve esnaflara dağıtıldı.

OŞYAD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bardak, derneğin sadece kültür ve sanat alanında değil, insanların çevreye önem vermelerinde de  katkıda bulunmayı amaç edindiğini belirterek; “OŞYAD olarak, bu kentte veya gittiğimiz çevre illerde; türkü ve şiir etkinliklerimizin yanında, çevreci bir dernek olduğumuzun da bilinmesini istiyoruz. Bu hafta sonu gönüllü üyelerimizin ve yönetim kurulundaki bazı arkadaşlarımızın katılımı ile Bin adet el ilanını piknik yerleri ile mesire alanlarında vatandaşlarımıza verdik. Vermiş olduğumuz el ilanındaki yazıları her piknikçi ailesi, bize teşekkür etti ve destek verdiklerini söyledi. Bizim el ilanlarını teslim ederken görüntü veren, bu olayın memleket meselesi olduğunu söyleyerek destek veren tüm piknikçilere teşekkür ediyoruz. Bu etkinliğimizin sonunda mutlu bir dönüş yaptık, doğamızın temiz kalması için tüm STK’ların çalışmalarını ve vatandaşlarımızla sohbet etmelerini bekliyoruz” diye konuştu.